گروه دو میر کاشان

بسم الله الرحمن الرحیمبه رسم هر ساله تمام کوهنوردان کاشانی روز 3 فروردین در منظقه آب اسبی یکی از مکانهایی که همه هفته کوهنوردان زیادی به آنجا میروند گرد هم می آیند و گروه دو میر کاشان...ادامه مطلب
ما را در سایت گروه دو میر کاشان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kashan-domiyero بازدید : 204 تاريخ : سه شنبه 7 فروردين 1397 ساعت: 20:50

قله دیرش.(کوه سفید)روستای وش ب ارتفاع تقریبی ۳۱۲۰ متر از قلل مرکزی رشته کوه کرکس است که در ۳۵ کیلو متری جنوب کاشان دیده میشوداز روستای جهق بمدت ۳ ساعت واز گدار روستای وش بمدت ۴ ساعت می توان  آن را صعود کرد..روز جمعه 29 دیماه 96 ساعت 5 صبح از کاشان به مقصد روستای تتماج حرکت نمودیم،قبل از ورودی روستاسمت چپ جاده وارد جاده خاکی شدیم وحدود 4 کیلومتر خاکی به پارکینگ گدار وش رسیدیم.پس از اقامه نماز صبح از راه پاکوب در جهت جنوب  و سپس جنوب غرب راهی قله شدیم ..ساعت 10 و 30 دقیقه قله را صعود نمودیم و پس از چند عکس یادگاری فرود مان رابه سمت زیارتگاه روستای وش شروع نمودیم ،ساعت 13 به زیارتگاه رسیدیم پس از کمی استراحت به سمت محل پارک خودرو ها حرکت نمودیم ،ساعت 15 به پارکینگ رسیدیم و راهی کاشان شدیم..سرپرست..محسن والی زاده همراه با اقایان ...امیر عباس رضا زاده ...حسین نکوزاد...ناصر جمالی...و سرکارخانم ذاکر..کروکی محل پارکینگ و مسیر صعود.. گروه دو میر کاشان...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : kashan-domiyero بازدید : 442 تاريخ : يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 12:10

گروه کوهنوردی دومیرکاشاننظر به صعود تیم های کوهنوردی به قله کرکس در روز 22 بهمن و شرایط بد جوّی و گم شدن چندین کوهنو گروه دو میر کاشان...ادامه مطلب
ما را در سایت گروه دو میر کاشان دنبال می کنید

برچسب : کوهستان, نویسنده : kashan-domiyero بازدید : 152 تاريخ : جمعه 10 آذر 1396 ساعت: 20:48

جمعه ۲٦ آذر ۹۵ به معیت هیات کوهنوردی وصعود های ورزشی شهرستان کاشان. قله لارها به ارتفاع 3105مترازسطح دریا واقع درشمال غرب شهرستان کاشان روستای رهق در فاصله زمانی یک ساعت.. سرپرست آقای ابوالفضل عرب . سرقدم آقای ناصر دانش. عقب دارآقای محسن هارونی. ساعت 6.30دقیقه صبح روزجمعه باچهاردستگاه خودروسواری از شهرستان کاشان به سمت روستای رهق راهی شدیم از جاده کاشان به سمت مشهد اردهال بعد از عبور ازسه راهی شهر نیاسر حدود 3 کیلومتر وارد جاده متهی به روستای رهق شدیم حدود5کیلومترجلوتر به اولین روستابه نام برزاباد رسیدیم از دور میدان روستا درجهت غرب ادامه مسیر دادیم وقبل از ورودبه روستای رهق ازیک جاده خاکی به گروه دو میر کاشان...ادامه مطلب

برچسب : لارهای,روستای,رهق, نویسنده : kashan-domiyero بازدید : 422 تاريخ : جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:02

جمعه 3 دیماه 95 برنامه گروه صعود به قله هفت کتل از مسیر قلعه ترشک. از دوراهی روستای مرق به سمت کارخانه سیمان میرویم و از سمت چپ کارخانه از جاده خاکی از کار خانه عبور می کنیم و به یک جاده آسفالت میرسیم و به سمت چپ میرویم کمی جلوتر مجددا در سمت راست جاده وارد اولین جاده خاکی می شویم و حدود 5 کیلومتر ادامه مسیر میدهیم تا به یک گوسفند سرا و کنده گوسفند برسیم.خود رو هارا پارک نموده و در جهت جنوب به سمت قله حرکت میکنیم بعد از حدود یک ساعت راهپیمایی به دامنه قله میرسیم و به چند درّه میرسیم از درّه ای که در ورودی آن یک درخت انجیر کوهی است به سمت قلعه ترشک میرویم در انتهای درّه در جهت شرق یک ایوان بزرگ گروه دو میر کاشان...ادامه مطلب
ما را در سایت گروه دو میر کاشان دنبال می کنید

برچسب : قلعه,ترشک,هفت,کتل, نویسنده : kashan-domiyero بازدید : 437 تاريخ : جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:02

قله ویشنگ به ارتفاع تقریبی 3250 متر از سطح دریا یکی از قلل رشته کوه کرکس واقع در جنوب غربی شهرستان کاشان به فاصله تقریبی 30 کیلومتر واقع شده است این قلّه دامنه بکر وزیبایی دارد که کمتر صعود می شود .بهترین مسیر صعود این قلّه از روستای جزه ،مزرعه گوجارمی باشد دو راه برای رسیدن به مزرعه گوجار وجود دارد یک راه برای کوهپیمایی و جاده خاکی به طول 15 کیلومتر که تا مزرعه ادامه دارد،از شهرستان کاشان به سمت غرب بعداز عبور از معدن درّین به یک سه راهی می رسیم که باید در جهت جنوب جاده را مستقیم ادامه بدهیم حدود 5 کیلومتر جلوتر به روستای (خنب )میرسیم بعد از عبور از روستای خنب به فاصله 5تا6 کیلومتر به روستای گروه دو میر کاشان...ادامه مطلب

برچسب : ویشنگ,درّه,قلا, نویسنده : kashan-domiyero بازدید : 312 تاريخ : جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:02

سیاه کوه (درّه)یکی از قلل رشته کوه کرکس است با خط الراس طولانی به طول تقریبی 30کیلومترو دامنه وسیع که در 15کیلومتری  غرب کاشان است خط الراس این کوهستان از گردنه هفت کتل شروع شده و تا بند قمصر محله فرفاهان قمصر و مزرعه جعفرک قمصر ادامه دارد،در دامنه شمال و شمال شرق آن روستاها درّه.خنب.وجزه .قرار دارد و چندین چشمه مانند آب گریو .. دردرّ..آب اسبی..سرچشمه..قائم..سورجه..واستانه که میعاد گاه کوهنوردان کاشانی است .آب اسبی در ارتفاع 2450متری از سطح دریا که مکان خوبی است برای صعود به قله سیاه کو از جبهه شمالی که 4/5ساعت زمان میبرد.مزرعه گوجار که در ضلع جنوبی این قله قرار دارد مکان خوبی است برای صعود به گروه دو میر کاشان...ادامه مطلب
ما را در سایت گروه دو میر کاشان دنبال می کنید

برچسب : سیاه,کوه,کاشان, نویسنده : kashan-domiyero بازدید : 284 تاريخ : جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:02

گروه کوهنوردی دومیرکاشاننظر به صعود تیم های کوهنوردی به قله کرکس در روز 22 بهمن و شرایط بد جوّی و گم شدن چندین کوهنورد در روزهای گذشته در این کوهستان برآن شدیم تابا حمایت هلال احمر شهرستان ویژه کاشان به عنوان گروه امداد و نجات درخدمت عزیزان کوهنورد باشیم.جمعه 22 بهمن ماه 95 ساعت 6 صبح از شهرستان ویژه کاشان با یک دستگاه خودرو هلال احمر به مقصد روستای کشه از توابع شهرستان نطنز حرکت کردیم ساعت 6 و 40دقیقه به شهرستان نطنزوساعت 7و 15 دیقه به مجموعه گردشگری رسیدیم.پس از عبور از این محل و رفتن تا نزدیک درخت گردوها از آنجا به سمت پناهگاه حرکت کردیم.ساعت 9و 30 دقیقه به پناهگاه رسیدیم بعد از کمی استراحت گروه دو میر کاشان...ادامه مطلب

برچسب : امداد,کوهستان, نویسنده : kashan-domiyero بازدید : 110 تاريخ : جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:02

صعود به قله دومیر در تاریخ 29 بهمن ماه 95 29بهمن 95 گروه کوهنوردی دومیر کاشان به سرپرستی اینجانب محسن والی زاده عازم قله دومیر شدیم،مسیر صعود ما از روستای مزوش بود که به جبهه غربی معروف است و از چند یال از این روستا میتوان به فله صعود کرد مابین این یالها چندین درّه و یا کاسه وجود دارد که در زمستان پر برف است و قابل صعود نیست،قبل از ورود به روستای مزوش سمت راست جاده ای خاکی است که به کمپ معدن منتهی میشودمانیز از همین جاده به سوی معدن رفتیم  و توانستیم تا نزدیکی کمپ معدن جلو برویم ، به علت یخبندان ماشین را همانجا پارک نمودیم ساعت 7 و30 دقیقه صبح  راهی قله شدیم از مسیر آب رفت که به چاله اوغان میر گروه دو میر کاشان...ادامه مطلب
ما را در سایت گروه دو میر کاشان دنبال می کنید

برچسب : صعود,قله,دومیر, نویسنده : kashan-domiyero بازدید : 164 تاريخ : جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:02

بسمه تعالیبرنامه گروه دومیرکاشان جمعه 18 فروردین 96 صعود به قله(نِک)دومیرتیزه.ارتفاع از سطح دریا3410متر..جمعه 18 فروردین 96 ساعت 5 صبح از کاشان به مقصد روستای قالهر حرکت کردیم ساعت 5 و30 دقیقه امام زاده یونس:ع:توقف نمودیم تا باقی همنوردان بهمون برسن و در این فاصله نماز صبح را اقامه نمودیم بعد از رسیدن دوستان مان به مسیر مان ادامه دادیم بعد از سه راهی آذران وارد اولین جاده خاکی در سمت راست جاده شدیم و حدود 13 کیلومتر به جلو رفتیم تا به جاده قالهر رسیدیم سپس به سمت راست ادامه مسیر دادیم تاوارد روستا شدیم جاده را تا گلزار شهدای روستاادامه دادیم و سپس به سمت راست تا انتهای آسفالت رفتیم و کمی به چپ گروه دو میر کاشان...ادامه مطلب

برچسب : قلّه,نِکو,دومیر,تیزه, نویسنده : kashan-domiyero بازدید : 145 تاريخ : جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:02